torek, 3. december 2013

This can't be happening!

It's just hard to think clearly now.

After my mommy died yesterday my world pretty much colapsed.I try to be really strong for my sister, I know I just broke down yesterday my dad took me to doctors where I got infusia just to get myself together. Then I just went to bed. 

I know that she died happy, a little bit unfair but okey.
I'm probably so strong now because of her, she told me how to be strong and brave and concer the world!

I'm crying while I'm writing this, the only thing right now is just that I wanna make her proud.

I miss you mommy!

Xoxo, It Girl

2 komentarja:

  1. Draga Janja, tebe in Angeliko močno objemam z najlepšimi željami. Žal mi je, ob žalostni novici smo vsi onemeli. Z mamico sva bili prijateljici še iz otroštva. Čeprav se nisva zelo pogosto slišali, sva se vedno poiskali ob lepih in manj lepih življenjskih trenutkih. "Amica mia" (tako sva si govorili) me je vedno znala razveseliti in mi dati moči za naprej. Človek, kot je bila ona, so pravi božji dar, zato verjamem, da je sedaj nad zvezdami. Ne pozabita na vse lepe besede, misli, in vrednote, ki vama jih je zapustila. Mamina ljubezen ostane v srcu za vedno. Rada vaju imam in upam, da se bodo naše poti križale še naprej. Lahko me poiščeta, kadarkoli bosta kaj potrebovali. Noni Rozi bom pustila mojo telefonsko številko. Bodita močni in pogumni še naprej, saj je mami sedaj angelček naš. Dorjana

    OdgovoriIzbriši